کتاب ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد

 

کتاب ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد
نویسنده : پائولو کوئیلو
مترجم : سمیرا بیات
انتشارات : نیک فرجام
موضوع : رمان خارجی
تعداد صفحات : ۱۷۴ ص
سال چاپ : ۱۳۹۸ شمسی
وضعیت کتاب : نو
قیمت روی جلد : ۳۸ هزار تومان
قیمت با تخفیف پنجاه درصد : ۲۰ هزار تومان

 

درباره کتاب

 

شاید تابه حال به ذهن مان خطور کرده باشد که اگر زمان مرگ مان را بدانیم چه اتفاقی می افتد؟ این کتاب می تواند جواب خوبی به این پرسش بدهد.
پائولوکوئیلو این بار به یکی ازمشکلات رایج در جوامع نسبتا مرفه در دوران صلح و آرامش اشاره می کند: (افسردگی و بی انگیزه گی) وی ماجرای شگفت انگیز دختری ۲۴ ساله را روایت می کند که ترس از مرگ واقعی او را به سوی زندگی و شور و شوق حیات، سوق می دهد. این داستان هفت روز از زندگی ورونیکا، که بین مرگ و زندگی سرگردان است را در برمی گیرد.
به گفته خود نویسنده: (این کتاب درباره‌ی کسانی است که در قالب های معمول اجتماعی نمی گنجند. درباره جنون است و نیاز به یافتن راهی متفاوت برای زندگی، برای کسانی که اغلب با پیش داوری های دیگران آزار می بینند، فقط به این دلیل که مثل دیگران فکر نمی کنند) می باشد.
و همچنین داستان این کتاب می تواند از زندگی شخصی کوئیلو نیز نشات گرفته باشد. از زمانی که خودش هم در بیمارستان روانی بستری بود.

 

خلاصه کتاب

ورونیکا در ۲۱ نوامبر ۱۹۹۷ تصمیم گرفت که خودکشی کند. دختر ۲۴ ساله مرفه ای که هیچ چیز در زندگی کم نداشت. گویی جایگاه مرگ را، میان خوشی هایش کم می دید.
چهار جعبه قرص خواب آور را که روی میز اتاقی که در یک صومعه اجاره کرده بود، برداشت و دانه به دانه در دهانش گذاشت و جوید زیرا فکر می کرد از اقدام تا عمل راه زیادیست و ممکن است در میانه های راه پشیمان شود. پس این کار را برای این انجام داد تا زمانی که پشیمان شد راه بازگشتی هم وجود داشته باشد.
کم کم حس ضعف داشت و احساس می کرد دارد از هوش می رود. بعد از اینکه چشم باز کرد خودش را در بیمارستان دید و با این که از خودکشی جان سالم به در برده بود، اما دکتر به او گفت که بیشتر از چند روز زنده نمی ماند. این آگاهی از مرگ باعث شد ورونیکا بیشتر به زندگی علاقمند شود و کارهایی را انجام بدهد که دوست داشته اما نباید انجام می داد. با وجود اینکه در ابتدا اصلا دلش نمی خواست در آسایشگاه بستری شود و دست کم دو سه باری هم به فکر فرار افتاد، اما کم کم از آنجا خوشش آمد. و با افراد و دسته های عجیب و جالبی روبه رو شد.
او می داند که هر لحظه به مرگ نزدیک و نزدیک تر می شود این شرایط سبب می شود ورونیکا احساساتی مانند نفرت، شجاعت و قدرت و همچنین طی اتفاقاتی جذاب و خواندنی عشق را تجربه کند….

 

برای خرید این کتاب می توانید به این شماره تماس و یا در واتساپ پیام دهید. ۰۹۰۱۰۳۸۷۳۴۴



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: رمان خارجیرمان
برچسب ها: کتاب ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد رمان ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد پائولو کوئیلو سمیرا بیات نیک فرجام انتشارات نیک فرجام کوئیلو پائولو کتاب book ketab قدیمی نشر انتشارت رمان داستان رمان خارجی کتابفروشی کرونا کتاب فروش کتاب بخوانیم کتابخانه کتابخوان کتاب دوست

تاريخ : سه شنبه 3 فروردين 1400 | 20:51 | نویسنده : عباس ناصریان |